Březen 2008

30.03.2008

30. března 2008 v 12:23
snídaně: 2rýžové chlebíčky+plátek sýra
svačina: -
oběd: 2dalamánky
svačina: -
večeře: banán+ bílý jogurt s vločkami
tak co holky jak se držíte?...hřešily ste o weekendu??:)já bohužel v ten pátek:(...ale co..dneska sem se měřila a v pase mám o 2cm míň!:)...ale na váhu se ještě bojim..tak až v tejdnu..držte mi palečky:)...i dnešní jídelák docela ušel no...akorát máme ve skříni ještě jeden dalamánek a doufam že mi zas v půl 8 nerupne v bedně a nepoběžim si ho namazat...ale kašlu na to..přece se nebudu řídit podle rohlíku ne?:))..taxe dál držte milé dámy...:)

so thin...

29. března 2008 v 18:51

29.03.2008

29. března 2008 v 14:45
snídaně: 2 rýžové chlebíčky
svačina: -
oběd: 2rýžové chlebíčky+bílý jogurt s vločkami
svačina: -
večeře: 3plátky slunečnicového chleba +bílí jogurt+3 lžičky vloček
Teda dneska byl den...myslela sem že mi ten fenolax zabere ráno a budu ok..ale nezabral..celej den sem se válela v křečích:(...a ještě k tomu se cejtim přežraná a nafouklá:(...no hrůza...nejvíc mě dopálilo když sem šla ven..a potkala sem jednu holčinu která měla snad 20kilo i s postelí a ládovala se kebabem..no tiše sem záviděla že..ta holka má asi od přírody dobrý spalování...holt mě se o tom může jen zdát:(....a navíc mě dneska honila mlsná..ale udržela sem se..a čokolády co so ve skříni zůstaly nedotčeny:)


STOP drastickým dietám!

29. března 2008 v 9:10
Drastická dieta – pěkná blbost!
Drastická dieta - trápíme s ní mnohdy týdny své tělo s nepatrným výsledkem, který během chvíle není vidět. Kila jsou hned zase zpátky. Nemusíte se však zbytečně mořit, stačí jen správně jíst a také se hýbat!

Předepsané Diety..fungují vůbec?

29. března 2008 v 9:09
Dietní předpisy, které se šíří mezi lidmi, v naprosté většině nefungují. Případně sice s jejich pomocí můžete zhubnout, ale ohrožujete své zdraví, jelikož by vám mohly chybět důležité látky, které tělo neumí získat jinak než ze stravy.
Navíc i ty, které zdánlivě zabírají, často přinášejí jen dočasný úspěch - jelikož se s jejich pomocí nenaučíte jíst jinak, a jakmile se vrátíte k obvyklému jídelníčku, vrátí se i kila. Zítřejší MF DNES vám přináší přehled nejčastěji kolujících diet doplněný komentářem výživové poradkyně Moniky Divišové.

Atkinsova dieta
Jak vypadá
: Vychází z přesvědčení, že je ze stravy třeba vyloučit především sacharidy.
Co se jí: Je třeba omezit nejen cukry ve sladkostech, ale i další jídla, která obsahují sacharidy, jako je pečivo, brambory, rýže, těstoviny, a dokonce i sladší druhy ovoce a zeleniny. Povoleny jsou tuky a bílkoviny, třeba maso, sýry či vajíčka. Monika Divišová: Tato dieta může být opravdu zdraví velmi nebezpečná, protože zvyšuje riziko vzniku nemocí ledvin, mohl by se objevit zvýšený cholesterol, rakovina tlustého střeva apod. Nicméně se po ní opravdu hubne, jelikož tělo má dost práce s metabolizací bílkovin (složitější je zpracovat bílkovinu než sacharidy), ale cena toho je pro organismus neúnosná. Nedostatek vlákniny a dalších minerálních látek opravdu směřuje k zásadním zdravotním problémům a dlouhodobé aplikování této diety je hazardem se zdravím. Navíc dieta není pestrá.

Dělená strava
Jak vypadá:
O dietě se někdy také mluví jako o kytičkové a zvířátkové, protože se při ní nesmí jíst dohromady maso a obiloviny.
Co se jí: Základem je oddělení bílkovin (například maso, mléko, vejce, exotické ovoce) od sacharidů (například brambory, rýže, chléb, banány). Lze je libovolně kombinovat pouze se zeleninou.
Monika Divišová: Spousta lidí dokázala díky této dietě zhubnout a cítit se při jejím dodržování velmi dobře. Pokud se jídelníček dodržuje dostatečně pestrý, jde o zdravý způsob hubnutí. Jedním z hlavních důvodů je, že dostali svoje stravování pod kontrolu. Začali si být vědomi, co a kolik toho jedí. Což vede ke snížení celkového energetického příjmu a také vyřazení velmi nevhodných potravin, jako je alkohol, uzeniny, cukr, tučná jídla. Někomu se také podobně oddělené jídlo lépe tráví. Ale pozor, pro redukování jsou výhodou spíše bílkovinová jídla se zeleninou, plný talíř těstovin k večeři redukci moc nepomůže. Problém může nastat třeba při výběru jídla v restauraci.
Problémem je také dlouhodobé udržování dosažené váhy - po nějaké době začnou být lidé oddělováním unaveni nebo se dostanou do podmínek, kde to není možné, a postupně se začnou vracet jejich původní návyky.

Diabetická strava

Jak vypadá:
Někteří lidé se domnívají, že budou hubnout, když budou dodržovat výživová doporučení určená jinak diabetikům.
Co se jí: Základem je výrazné omezení množství přijímaných sacharidů a také tuků.
Monika Divišová: Může to fungovat, ale opět závisí na kvalitě vybíraných sacharidů a tuků. Diabetické potraviny jsou často doslazovány umělými sladidly nebo je použita fruktóza ve velké míře a ani jedna varianta není bez připomínek. Naopak může v jídelníčku chybět zdroj kvalitních tuků.

Mrkvička

29. března 2008 v 9:05


Mrkví obecně nazýváme všechny typy mrkví - karotka je ranná odrůda mrkve s jemnější dužninou a tupým kořenem, pozdní, velké typy nazýváme mrkví, jsou špičaté a dobře skladovatelné.
Mrkev je především důležitým zdrojem provitaminu A, karotenu, obsahuje ho ve 100 g až 10 mg. Má také velké množství selenu, což je stopový prvek velmi důležitý pro náš imunitní systém. Nalezneme tu ale i vitamin D, E, K, vlákninu, lehce stravitelnou glukózu, lecitin, hořčík, vápník, železo, draslík, jód, kyselinu nikotinovou, zinek, chlór. Kvůli tuhým buněčných stěnám v syrové mrkvi dokáže tělo přeměnit na vitamin A jen čtvrtinu betakarotenu, proto je nejvýhodnější ji tepelně upravovat s tukem. Na rozdíl od dalších přírodních potravin je pro nás tedy užitečnější vařená než syrová. Nedostatek vitaminu A způsobuje šeroslepost, což je neschopnost očí přizpůsobit se tmě a šeru.

JoJo EFEKT

29. března 2008 v 9:03
Jojo efekt byl už tolikrát opsaný, proklínaný, pitvaný i zavržený jakožto přeceňovaný, že snad už ani nemá smysl o něm psát. Jenže... Jenže jojo efekt není příčinou, ale důsledkem našeho chování a právě to za pár slov k zamyšlení nepochybně stojí.

28.03.2008

28. března 2008 v 19:49
tak..teď sem dorazila z nákupů..koupila sem si roztomilý zelený tričko s jahuuudkama a kalhoty v kenvelu..newim proč sem si je kupovala když se mi ani moc nelíbí...zvykla sem si na "trubky"..a v kenvelu ted maj divný tvary..ale nakonec sem jedny domu přitáhla..a ted se koukam do zrcadla jak mi přetejkaj špeky:(..fagt hnus:(...jinak dnešek sem nák neřešila s jídlem..protože sem byla s přítelem...a ten by do mě pcal horem doleM:(
snídaně: 2křehké plátky
svačina: -
oběd: 2celozrné housky,jablko
svačina: -
večeře: dalamánek...čokoláda(ehmm celá)
za tu čokoládu se stydim:(...ale tak co..ted sem si vzala to moje slavný projímadlo fenolax..tak to ráno ze sebe dostanu:D ...
Mé thinspo...

27.03.2008

27. března 2008 v 17:46
Teda ten tejden utekl to neni možný....a sem ráda že se zatim držim:)a co vy??...jinak udělala sem si radost permicí do solárka a zejtra du na nákupy:D...a co mě dělí od radosti?....10 kilo milé dámy:D:D...
snídaně: 2rýžové chleby+sýr
svačina: -
oběd: 2celozrné housky+bílý jogurt+3lžičky vloček
svačina: -
večeře: 3rýžové chleby+sýr
..sakra ty housky mě tam tak štvou:(:(....dneska mě neuvěřitelne honila mlsná...přišla sem domu a na stole pořád ty velikonoční čokolády..sem myslela že zešílim tak sem si dala dva kýble kafe 3v1 protože to je sladky tak aspon zažene tu chuť...jinak mam strach ze zejtřka..sem jak cvok...sem si už řikala že dyž bude ten pátek tam mužu zas všeno sežrat ..jít blejt..a pak projímadlo..ALE TO NE..UŽ NE..MUSIM TO VYDRŽET!!!!!

Dokonalost

27. března 2008 v 17:40

modelky2

27. března 2008 v 17:36

26.03.2008

26. března 2008 v 17:55
ahojky..tak dneska se cejtim dost nafoukle:(...a blíží se konec týdne a mám strach z weekendu,že budu mít zase "žrací zkrat"....nevim proč ale po škole sem si šla koupit další balení fenolaxu(projímadlo)..kdyby sem o weekendu náhodou selhala:(..
snídaně: 2 křehké plátky + sýr
svačina: -
oběd: kuřecí polévka
svačina: -
večeře: 4 rýžové chleby + vařené vajíčko
pití: kafe 3v1, voda
cvičení: heh no nevim jestli dneska budu schopná..sem uplně unavená..ale dam si aspon sedy lehy:)

Ana Girls

26. března 2008 v 17:51
...Váha...alias NOČNÍ MŮRA

25.03.2008

25. března 2008 v 19:24
Ahojky holčiny moje..tak dneska bylo pěkně hnusný počasí:(...a nebylo mi nák dobře..a jídelák?no ten taky nestál za nic..protože sem dneska jela na chlebu:(...ale aspon sem se nepřejedla už druhej den..což je pro mě pokrok!!sem moc ráda:)..tak snad krůček po krůčku zdokonalim ten jídelák uplně:)
snídaně: 2 černé chleby
svačina: -
oběd: 3 černé chleby +bílý jogurt
svačina: -
večeře: bluma + černý chleba
pití: kávička 3v1,voda
cvičení: sedy lehy,rotoped...zabralo to asi hodku..ale aspon něco ne?:)

Tyra Banks

25. března 2008 v 19:18

Hana Soukupová

25. března 2008 v 19:08

Veselé Velikonoce(jak pro koho:)

24. března 2008 v 8:51
Ahojky kočeny všechny!..přeju vám teda veselé velikonoce...a ať vás někdo pěkně zmrská:D..to já teď vstala..sem pořád u babičky a v baráku už od 7 můžou strhnout výtah malý kluci co se snažej vyšupat snad každou bábu z paneláku:D....no a ke včerejšku...šla sem se ještě několikrát vyblejt..ale moc to nešlo..taxem si lehla..a přemejšlela...štípala se do toho svího pupku a potom i náká ta slzička ukápla...dneska svítí sluníčko..a já se cejtim jako zápasník sumo..hroznej pocit:(a do zrcadla?....to sem se jen podívala a viděla sem ten nafouklej pupek ze včerejších hodů a myslela sem že mě vodvezou..o váze radši nemluvim..na tu nestoupnu....to bych nervově už dneska nepřežila...navíc po včerejší hádce s přítelem a dnešní hádce po telefonu s matkou mam opravdu pravou a nefalšovanou velikonoční náladu:(:(tak to musim dneska zvládnout,a jíst zdravě..a pokud možno v menším množství a ne po kilech,což je u mě typické že!..držte mi palce..já vam taky držim..všem!....každá si zasloužíme dosáhnout toho co si přejeme ne?
snídaně: nic
svačina: nic
oběd: dva černé chlebíky +bílý jogurt
svačina: nic
večeře: tři plátky černého chleba + kiwi
pití: káva 3v1(je to taková moje droga,denně aspon dva šálky,je to ale zkáza pro dijetu já vim),voda
cvičení: po ránu sem si dala 40 sedů lehů..a náký lehčí cviky...a večer si dam do těla:)
Ani nevíte jak těžký bylo vyhnout se těm beránkům a bochánkům a čokoládovím vajíčkům..jinak dnes po dlouhé době bez blití a přejezení..sem ne sebe pyšná!

...musim stim přestat

23. března 2008 v 19:45
....je to jak z blbího filmu...ráno sem strávila hodinu na hajzlu protože sem si večer vzala extra dávku projímadla v naději že ze sebe dostanu ty tuny žrádla...řekla sem si že dneska se budu držet...chvěl se mi žaludek..a celý ráno mi bylo dost blbě....jenže pak mi otrnulo....a protože sem se pohádala po telefonu s matkou..tak moje první cesta k útěše byla do kuchyně kde sem sežrala snad všechno...šla blej..a nešlo to...a tak sem to chodila zkoušek snad každejch 15 minut....ted akorát dopíšu tehle článek a du znova:(ještě k tomu mi došly projímadla..a protože je neděle a zejtra volno tak asi těžko někde náký seženu že:(...sem magor já vim...ale je to těžký..je to začarovanej kruh...kdo to nezažil nepochopí....ale musim se snažit začít jinak..prvnim krokem bylo založení tohohle blogu pod nadějí sebekontroly....ted to ještě zrealizovat..zítra se pokusím si dát očistnej den jen pití.....musim se z toho dostat..kurva přeci si celej život nenecham poroučet od jídla ne??????

Jak vyzrát na sladké?

23. března 2008 v 17:11
Pokud se rozhodneme zhubnout, pro většinu z nás není problémem začít s dietou. Potíže nastanou, pokud nás začnou honit chutě. Ty ale přijdou i pokud dietu nedržíme, a hodně nám komplikuje udržení štíhlé linie.
Chutě na sladké (nebo obecně na jídlo) souvisí s našimi stravovacími návyky a je možné je omezit či úplně odstranit z našeho života. Chce to jen silnou vůli a vědět, jak na to.
klik na celý článek--->